środa, 21 marca 2012

TAG - Musze to miec!

Hej! zostałam otagowana przez http://anikowy.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html
Jestem bardzo podekscytowana - to moje pierwsze otagowanie!:)



Zasady:
- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady;
- zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć;
- staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;
- krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku;
- zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Powiem szczerze, że nie było łatwo, ale wymyśliłam 5 rzeczy, które aż za bardzo chcę mieć!

1.  WIĘCEJ YSL Rouge pur Couture Glossy Stain lip stain
Produkt, o którym pisałam tu i zakochałam się w nim bez pamięci. W szczególności chcę dokupić sobie tą błyszczykoszminkę w jakimś oranżu:). 

2. Smashbox, Halo Hydrating Perfecting Powder 
Miałam go już nie raz i zawsze byłam nim zachwycona. Ostatnio postanowiłam popróbować innych pudrów i niestety żaden nie 'dorastał mu do wieczka' :) Zawsze używam najjaśniejszego odcienia Fair.

3. Rajstopy w spray'u Sally Hansen, Airbrush Legs 
Jako że z całego ciała właśnie nogi mi się zawsze buntują i nie chcą opalać, to muszę się chwytać małych sztuczek. Słyszałam o tym produkcie wiele dobrego, tak więc najwyższy czas wypróbować go.



4. Jakieś serum do twarzy
Głównie ponieważ potrzebuję silniejszego nawilżenia, a większość serum też pięknie poprawia wygląd skór  trądzikowych. Ostatnio jedna z moich ulubionych guru na YT polecała na problemy skórne Advanced Night Repair Concentrate od Estee Lauder. Myślę, że skuszę się na próbkę i stwierdzę czy warto.


5. Masło do ciała od Pat & Rub
Już od jakiegoś czasu dywaguję na jego zakupem, jednak póki co ciągle mam balsam, o którym pisałam tu. Muszę się przyznać jednak, że się łamię - do każdego zamówienia w marcu dodawana jest próbka Stymulującego peelingu cukrowego. Co sądzicie, złamać się czy nie?:)

Taguję:

Do napisania:)!
Marta

English version
Things I wanna buy in the near future:)  
1. YSL Rouge pur Couture Glossy Stain lip stain - More of these lipsticks! they are brilliant. The shade that I just need to have so as to stay alive is orange!:)
2. Smashbox, Halo Hydrating Perfecting Powder -  I had this powder many times in the past and I loved it. I gave it a break to try some other mineral miracles - I cannot compare any other powder to this one.
3. Sally Hansen, Airbrush Legs -  My legs just don't tan, I don't know why. Usually they just get very red and then white again. I've decided to try this thingy. Anyone tried it?
4. serum -  I want to try a serum, because my skin needs additional moisturiser and I heard that they help improve acne prone skin.
5. Pat & Rub  - I want a body butter from this amazing polish brand. Especially now, when they add their peeling to every order.







10 komentarzy:

  1. Przede wszystkim - dzięki za otagowanie! :) Co do Twojej "chciejolisty" to również nie pogardziłabym jakimś serum z Estee Lauder i tą długotrwałą pomadką :) Chociaż powiem Ci, że jest seria pomadek z Sephory i też długo się trzymają (wiem, bo głupia ja stestowałam na ręce i domyć nie mogłam:P)
    A jak tam Ci się sprawdził ten naklejany lakier? Używałaś już? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mysle ze przetestuje go w pt po sprzatniu XD:) Nie wiem jak z jego trwaloscia dlatgeo wole nie ryzykowac odwrotnej kolejnosc:) Czekam na odpowiedz na tag u Was:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Och ja zupełnie zapomniałam o tej błyszczykoszmince ;) też jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o co chodzi z tymi rajtami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okreslenie jest troche na wyrost, to jest po prostu spray ktory tymczasowo upieksza nogi (ukrywa podobno pajaczki, cellulit no i powoduje ze nogi maja zdrowszy odcien i sa rozswietlone) Zobaczymy jak z tym bedzie:) i czy to w ogole prawda:P

      Usuń
    2. uuuuu.. chyba muszę się więc mu przyjrzeć :)

      Usuń
    3. To prawda on dziala na zasadzie pudru w sprayu najlepiej go urzywac w wannie prysnac na noge a pozniej rozetrzec reka. Odradzam noszenie obcislych bialych ubran typu szorty bo troche brudzi ale spiera sie w pierwszym praniu

      Usuń
  4. Love the YSL lipstick!!!! xoxo

    www.rockandfrock.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę mieć produkt YSL:)

    OdpowiedzUsuń