niedziela, 29 lipca 2012

Samoprzylepne sztuczne paznokcie z Claire's

Lubię samą końcówkę wyprzedaży. Głównie dlatego, że sklepy autentycznie zaczynają się pozbywać czego się da, robiąc niedorzeczne pakiety, rabaty i dokładki. Zawsze udaje mi się trafić na coś ciekawego i kupić rzeczy, na które poza sale'em nie zwróciłabym nawet uwagi. Tak było ze sztucznymi, samoprzylepnymi pazurkami z Claire's. Kiedyś nosiłam tipsy i nie ukrywam, uwielbiałam je. Jednak z czasem żal było mi wydawać na nie pieniądze i zdjęłam je raz na zawsze. Nie miałam jakoś bardzo zniszczonej płytki.
Wyprzedaż w Claire's - 5 za 20zł jednak chwyciła mnie za serce i sprawiłam sobie 2 opakowania sztucznych pazurów pre-glued... jako małe wspomnienie:)

Jak to działa?
Paznokcie prezentowane w tym poście są ciekawą alternatywą dla przeciwniczek przyklejania tipsów. Głównie dlatego, że opatrzone są czymś na kształt kleju, którym w gazetach przyklejane są próbki. Przypuszczam, że zniszczenie płytki w ich przypadku jest prawie niemożliwe. Niestety, jeżeli macie drobne palce i paznokcie (jak ja), nie znajdziecie kształtu i wielkości dla siebie...
Widzicie za wielkie pazury? Masakra...
Aplikacja
Aplikacja powinna być bardzo prosta o ile nie ma się zbyt wygórowanych oczekiwań:) Ja nie chciałam, żeby moje pazury były długie, więc każdy 'tips' przycinałam i piłowałam. Tym urządzeniem, zwykły obcinacz nie dał rady...



Niestety, pomimo faktu że przestrzegałam instrukcji, paznokcie nie przykleiły się jak należy. Co mam na myśli?




Tips owszem, przykleił się, ale przy skórce powstała wielka szpara, do której wlewa się woda i haczą się włosy. Masakra#2

Trwałość
Myślę, że trwałość tych paznokci może sięgać nawet 7 dni. Oczywiście jeżeli do tego czasu nie będzie się łysym... Ja moje paznokcie zdjęłam po 24h, bo po prostu bardzo mnie denerwowały:P

Usuwanie
Paznokcie usuwa się poprzez włożenie palców do ciepłej wody na 10-15 min. Jednak ja je po prostu odkleiłam, bo nie sprawiało to dużego problemu. Klej nie pozostał na paznokciu.

Generalnie uważam, że jest to fajny gadżet, ale na chwilę (prawie jak kawiorowy manicure albo naklejki z Sephory). Paznokcie rzeczywiście wyglądają interesująco, nie łamią się, nie odpryskują i w sumie wyglądają idealnie przez cały czas po aplikacji, ale ich dłuższe noszenie bywa uciążliwe.

do napisania
Marta

9 komentarzy:

  1. A jak ktoś się kąpie więcej niż 15 min i zanurza w wodzie to nie odchodzą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mistrzem szybkiego prysznica takze nie wiem, ale przypuszczam ze moze tak byc:(

      Usuń
  2. Wybrałaś ładny wzór :)
    ale mnie rozwalił obcinacz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie przekonują takie produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sprzęcior widzę pierwsza klasa :D
    a pazurki wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń