środa, 8 sierpnia 2012

Konsultacje kosmetyczne PAT&RUB w SEPHORA

Mam dla Was małą wiadomość od Pat& Rub:





Przetestuj kosmetyki PAT&RUB!

Co tydzień w perfumeriach SEPHORA trwają konsultacje kosmetyczne
PAT&RUB.

Można powąchać i wypróbować kosmetyki naturalne PAT&RUB by
Kinga Rusin. A przede wszystkim przetestować kosmetyczne nowości tej
ekologicznej marki: m.in. błyszczyki, balsamy oraz pilingi do ust z linii
PAT&RUB LIPS, a także premierowe kremy BBB z SPF 30.

Konsultacje prowadzą specjalistki - panie kosmetyczki i kosmetolożki, które
odpowiedzą na pytania dotyczące kosmetyków naturalnych i doradzą w
sprawach eko pielęgnacji.

W sierpniu konsultacje kosmetyczne PAT&RUB odbywają się:

9 – 10 sierpnia, godz. 14 – 20;

11 sierpnia, godz. 12 – 20

SEPHORA MATARNIA, CH IKEA ul Złota Karczma 26, GDAŃSK

16 – 17 sierpnia, godz. 14 – 20;

18 sierpnia, godz. 12 – 20

Galeria BAŁTYCKA, ul. Grunwaldzka 141, GDAŃSK

Galeria DOMINIKAŃSKA, pl. Dominikański 3, WROCŁAW

Od września kolejne konsultacje PAT&RUB w innych perfumeriach
SEPHORA Polska.

Ja od siebie bardzo zachęcam Was do odwiedzenia perfumerii i przekonania sie na własnej skórze jak wspaniałe są kosmetyki tej marki:)

do napisania:)
Marta

5 komentarzy:

  1. dziekuje za info chociaz musze poczekac na moje miasto :) swoja droga bedziesz na spotkaniu blogerek slaskich? info u mnie na pasku bocznym ktore przekieruje Cie na wlasciwa strone, ja bede na bank :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo dzięki za info, ciekAwe kiedy w warszawie

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiam dostawę próbek testerów pat&rubdo Warszawy albo Łodzi

    OdpowiedzUsuń