czwartek, 20 czerwca 2013

Crest 3D Whitestrips Professional Effects - paseczki wybielające

Pamiętacie jak w marcu pokazywałam wam efekty wybielania nakładkowego Opalescence? No cóż, było mi nadal mało, więc postanowiłam dobielić moje zębiska jeszcze bardziej. Szukałam jednak innego specyfiku:) A że Ellen DeGeneres polecała paski Crest, to walnęłam sobie 10 pasków tej własnie firmy.
Z tego co się orientuję, firma Crest jest amerykańskim odpowiednikiem naszego Blend-a-Med. Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą, Blend-a-Med wycofało swoje paski wybielające z polskiego rynku na początku 2013 i teraz jacyś idioci na allegro szukają neptyków, którzy kupią je za 500 zł :)


Co mogę powiedzieć o tych paskach? Są cudowne, ale tylko na dobielanie, nie na samo wybielanie, ponieważ mają mniejsze stężenie wybielających substancji (12%).

Jednak ich aplikacja i noszenie to sama przyjemność. Paski przyklejają się bardzo mocno do zębów i nie zsuwają się z nich podczas wybielania. Do tego są prawie na nich niewidoczne.
paseczki NA zębach
Co więcej, środek w połączeniu ze śliną tworzy wewnątrz pasków pianę, która wnika w przestrzenie międzyzębowe i wybiela je. To niestety nie imało miejsca w przypadku Opalescence. Do tego wszystkiego, paski NIE sprawiły, że moje zęby stały się nadwrażliwe i nie odbarwiły mi dziąseł.
Generalnie jestem z nich bardzo zadowolona i polecam wszystkim :)

do napisania:) i obejrzenia
Marta

12 komentarzy:

  1. Niestety stężenie takie małe to decyzja UE, ale dobrze wiedzieć,że działają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę :D a gdzie je kupiłaś kochana?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz ząbki, ja nigdy nie próbowałam takich paseczków

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny:):* lata noszenia aparatów na zęby się opłaciły jednak

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie bardzo ladne masz zeby :)
    ja jeszcze nigdy nie stosowalam takich wybielaczy, ale teraz to sie nad nimi powaznie zastanowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używałam paski z Blend-a-med u mnie sprawdziły sie w małym stopniu wybieliły mi jkos tak dziwacznie zęby do połowy (na dolnych), ale ciągle sie ześlizgiwały. Jak bym je używała codziennie przez miesiąc czy dwa to efekt zapewne byłby,a tak to starczyły tylko na tydzień

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam na nie ochotę :P a dzis wygrałam rozdanie u makijażowo ;D i wygrałam zestaw do wybielania xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mysle o wybielaniu nakladkowym u dentysty, ale poki co jeszcze sie nie zdecydowalam :P

    OdpowiedzUsuń