sobota, 28 lipca 2012

NOTD Ombre Nails

Nie wiem czy udana, próba zrobienia ombre nails zwykłym pędzelkiem do korektora. Mam nadzieje, że z czasem dojdę do wprawy, bo taki manicure wydaje się być bardzo efektowny:) Próbowałyście już sposobu na ombre pędzlem? Jak nie to oto instrukcja.
Wystarczy wylać troszkę 3 różnych kolorów lakieru na twardą kartkę, zanurzyć we wszystkich na raz pędzelek  i przejechać po paznokciu. Efekt widzicie poniżej.
Podoba się?:)

do napisania:)
Marta

English version
I tried to do ombre nails with a common concealer brush. I don't know if I managed to do it right but I hope I'll get better soon:)
You simply need to pour 3 nail varnishes on a cardboard, dip a brush in them and paint your nail.
You like it?

5 komentarzy:

  1. mi się podoba :) ale bawić mi się tak nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety było pracochlonne:( w sumie kilka razy chcialam sie poddac:P

      Usuń
  2. Ja raz zrobiłam sobie ombre na paznokciach, ale efekt mi się nie podobał, więc już zniechęciłam się do kolejnych prób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love trying new things with my manicures so definitely loving the ombre nails

    OdpowiedzUsuń