poniedziałek, 25 lutego 2013

Nails Expert Ridge Filler White

Kiedy miałam 11 lat, w Polsce bardzo popularne zrobiły się naklejane tipsy:) Oczywiście będąc 'super mądrą' i na czasie nastolatką (dopiero co), nie mogłam ich sobie nie zakupić i nie nakleić. Niestety, tipsy wytrzymały może 5h, za to moje paznokcie od tamtego czasu są już na zawsze zepsute...
Mam w nich głębokie, pionowe wgłębienia, które są bardzo widoczne przy lakierach perłowych. Od dawna już chciałam kupić Ridge Filler z OPI, ale bardzo ciężko było mi na niego trafić. Z pomocą przyszła mi moja mama, która podarowała mi to oto cudo.

1. Opakowanie

Typowa dla lakieru buteleczka o pojemności 15ml.
2. Działanie

Lakier ma bardzo wodnistą konsystencję i cudowny mleczny kolor. Kosmetyk nawet samodzielnie wygląda elegancko i sądzę, że byłby idealnym topem dla frencha.
Teraz kwestia tego, co ma robić - czy wyrównuje płytkę paznokcia? Ano tak, i to całkiem nieźle, jednak dla supergładkiego efektu należy nałożyć go dwuwarstwowo.
Dużym minusem tego produktu jest jego dostępność. Ne mam pojęcia czy można go kupić w jakichś sklepach stacjonarnych, jednak na pewno da się go znaleźć w paznokciowych sklepach internetowych.
3. Cena
wg tego sklpeu około 18zł

do napisania:)
Marta

3 komentarze:

  1. to cos w sam raz dla mnie! moje pazurki tez w niektorych miejscach maja takie pionowe bruzdy co nie wyglada estetycznie :(

    OdpowiedzUsuń