środa, 21 grudnia 2011

Witajcie!

Puf! <złote iskry rozjaśniają ekran/monitor>
Mój blog powstał. Dlugo  zasatnawiałam  się nad jego utworzeniem  ale w koncu pomyślałam 'a co mi tam!'. Gdzieś uslyszałam, że większośc blogów powstaje  z nudów... zabawane, bo i w tym przypadku nie jest inaczej. Mam mnóstwo czasu i to wydał mi się jedyny sensowny sposób na jego spożytkowanie. W końcu ile razy można oglądać Sex and the City czy How I met your mother, nie? :)
Tak więc bez zbędnego gadania:
Na moim blogu znajdziecie głownie minirecenzje kosmetyków, być może jakies haule zakupowe, czasami nudne przemyślenia. Wisienką na torcie będą zdjęcia moich paluchów przy każdorazowej zmianie koloru lakieru! :)

Jeżeli doczytałaś (nie że dyskryminuje Was, mężczyzn  ale come on!) do tego momentu to szczerze podziwiam ale też dziękuję i mimo wszytko zachęcam do częstszego wpadania!

Do napisania!:)
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz