czwartek, 1 marca 2012

Avon 24k gold eyeliner in brown

Moja ulubiona kredka, której nie zamierzam zamienić na żadną inną.
Przedstawiam Wam kredkę Avon 24k Gold Eyeliner

1. Opakowanie



Opakowanie niczym się nie wyróżnia. Jest to najzwyklejsza kredka z końcówką do rozcierania po drugiej stronie.

2. Aplikacja

Aplikacja jest dziecinnie prosta. Końcówka kredki jest miękka, trochę podobna do Kajal'u. Co więcej, za pomocą tej kredki możemy uzyskać 2 zupełnie inne efekty. Po roztarciu otrzymujemy efekt, który bez probelmu może być brany za smokey eyes, za to efekt żelowego eyelinera uzyskamy nie rozcierając kredki. Podobno wspaniale się również sprawdza jako baza pod cienie. Kredka jest brązowa z bardzo drobnymi, złotymi drobinkami, które nie są wulgarne ani bardzo widoczne.

3. Trwałość
Na mojej powiece ołówek utrzymuje się cały dzień, jednak znam osoby, które musiały powtarzać jego aplikację w ciągu dnia. Jednak nawet jeśli zaistnieje konieczność ponownej aplikcji, nie jest to trudne dzięki końcówce do rozcierania.

4. Cena
Cena zależy od katalogu. Ja moją kupiłam za grosze, ponieważ jestem konsultantką. Zazwyczaj jej cena to około 20zł.

Jakie są Wasze ulubione kredki? Uzywałyście już tej? Jakie są Wasze wrażenia?

English version
Definitely my favourite eyepencil:)
Without any further delay I present to you guys Avon's 24k Gold Eyeliner.

1. The packaging
Nothing special, just a normal crayon with the tip for blending on the other side

2. The application
The easiest application ever. The tip is very soft, almost kajal-like. You can get 2 totally different effects because the pencil looks very good blended with a tip (smokey eye effect) as well as unblended (gel liner effect). It can also be a base for the eyeshadow. As you can see, the pencil is brown with tiny glitter particles inside. They are not harsh and very visible. I'd say that they add this extra umph to the eye make-up.

3. The lasting
On my eyes it stays for the whole day but I know people who had to reapply it during the day. Maybe it depends on the oiliness of the lid. However, the reapplication is not hard because the pencil has this beforementioned blending tip.

4. The price
The price is different in every catalogue. I bought it very cheaply because I'm a consultant. Generally it is about 7 euros.

4 komentarze:

  1. Moja ulubiona to czarna, żelowa z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam bardzo dużo kolorówki z Avon :) Teraz jakoś zupełnie zapomniałam o tej marce,mam jakiś kredki Yves Rocher ale nie napisałabym że to moje ulubione :)Kreski najczęściej robię cieniem na mokro,właściwie to takie pseudo-kreski ponieważ mam dwie lewe ręce jeżeli chodzi o makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jakoś nie lubię Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skuszę na nią, jak będzie na promocji.

    OdpowiedzUsuń