wtorek, 6 marca 2012

OOTD #2

Dziś zdecydowanie bardziej codzienny strój. Gdy początkowo zestawiłam na raz 2 rzeczy w cętki, nie byłam pewna czy to dobry pomysł. Jednak po jakimś czasie pomysł mi się spodobał -  w szczególności po komplementach jakie dostałam:)

Do napisania :)
Marta

English version
Today a more casual outfit:) At first I thought that the idea of having 2 leopard-print things on is not one of my best but after a few moments I left it and I was pretty happy with the result - especially after the compliments I've been given.

Blouse- H&M
Cardigan- F&F
Trousers- H&M
Shoes- Zara


3 komentarze:

  1. Love your cardigan :)

    www.stylishbynature.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweterek i butki :)bardzo mi się podoba takie połączenie zwierzęcych motywów z klasyką :)I masz bardzo ładne włoski :)ja już coraz bardziej żałuję że swoje obcięłam,całe szczęście dość szybko mi odrastają :)

    OdpowiedzUsuń