piątek, 4 maja 2012

Airbrush Legs by Sally Hansen / Rajstopy w spray'u


Kilka postów temu zrobiłam tag 'Musze to mieć!' i wymieniłam tam ten oto produkt. Kręciłam się wokół niego już jakiś czas, ale nigdy nie doszło do zakupu. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, gdy dostałam go w prezencie. Poczekałam kilka miesięcy na odpowiednią pogodę i zdecydowałam się go użyć. Teraz napiszę Wam o moich odczuciach.

Naklejany eyeliner Eyeliner Patch Sephora oko eye light glow


1. Po pierwsze, co ten wynalazek w ogóle robi?
Jest to spray upiększający nogi. Powoduje, że nogi wyglądają na opalone, gładsze i ładniejsze, ponieważ zakrywa wszelkie siniaki oraz pajączki, a nawet troszeczkę tuszuje celulit. Gdy nałożymy go poprawnie, może nawet optycznie wyszczuplić nogi.

2. Opakowanie
Tuba - bardzo łatwa w użyciu w formie sprayu. Dystrybucja produktu jest idealna, spray się nie rozlewa.

3. Efekt

airbrush legs by sally hansen rajstopy w spray'u light glow przed po before&after

Jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczona! Produkt jest fantastyczny! Nie tylko sprawia, że nogi wyglądają ładniej, ale także nie brudzi tkanin (nie nosiłam niczego przy ciele, a raczej luźną, jasną sukienkę). Spray ma pudrowe wykończenie, które jest idealne dla tego typu produktu, ponieważ, nogi sie nam nie lepią. Jednak pudrowa konsystencja ma pewien minus - troszkę trudno się go  rozprowadza - wymaga to wprawy.

airbrush legs by sally hansen rajstopy w spray'u light glow przed po before&after
Co więcej, spray nie zawiera żadnych błyszczących cząsteczek, co bardzo mi odpowiada, ponieważ efekt przez to jest znacznie bardziej naturalny. Trwałość tego produktu jest również niezła, wytrzymał 8h, a może i wytrzymałby dłużej, ale poszłam pod prysznic. Usuwanie zabarwienia jest bardzo łatwe (co może być jednocześnie plusem i minusem) - wystarczy trochę mydła i woda. Także dziewczyny, strzeżmy się deszczu :P

4. Cena
Specjalnie poszłam sprawdzić do Sephory - 55zł, na allegro już od 30zł.
do napisania:)
Marta


English version
A few posts back I said that this magic tube is one of my dream products. I've been wandering around it for quite some time but never actually found the real need to buy it. Imagine my surprise when this invention was given to me as a gift. I waited a few months for the 'naked-legs-season' :P and decided to write all about it for you.

1. First of all, what exactly it does?
It is a perfecting leg spray, it makes your legs look tanned, smoother and better because it covers imperfections like bruises or spider angiomatas. When applied properly, can givke an illusion of thinner-ooking legs.

2. The packaging
The bottle is very easy to use because it has a form of a spray. It distributes just the right amount of the product. It doesn't spill.

3. The effect
I'm very positively surprised! This product is phenomenal! Not only, does it make my legs look better but also it doesn't stain the garments (I was wearing a loose dress, nothing tight). The finish after the application is very powdery which is perfect because I'd hate sticky legs.However, it is because of that quite hard to blend. What is more, it doesn't have any shimmery specks so it looks very natural. Its longevity is also very good, it remain untouched for almost 8 h and it could've done better but I took a shower. It is very easy to remove (which can be a plus but also a downside), you just need a little bit of soap and water. Avoid the rain, then:P

4. Price
I went to Sephora to check its price - it was about 14 Euros. 

21 komentarzy:

  1. ale efekt! myślałam, że to jakieś dziadostwo, a teraz jestem zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o takim czymś :D ale efekt boski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaki fajny! Musze wyprobowac.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde! Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego efektu! To coś dla mnie :D Tylko...hmm...czy nie dziwnie wyglądałyby brązowe nogi z białymi rękami? haha :D Taki pół-murzyn by ze mnie był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz...to Ci wierzę! :) Ehh i kolejna rzecz do wypróbowania - co wchodzę do Ciebie to zuo się szerzy! Piękne lakiery, wszystko super, masakra! :D :*

      Usuń
    2. hahaha:) Dzieki i sorry:P

      Usuń
  5. ooo, niezle to.. nawet nie sądziłam, że tak fajnie będzie wyglądać :) świetne rozwiązania na jakieś większe wyjście.. zapamietam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wyglada super, rajstopy w sprayu zawsze kojarzyly mi sie z tandetna poswiatka i efektem samoopalacza a tutaj prosze - zaskoczenie, zapamietam ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie slyszalam nigdy o tym, ale widać ze niezły efekt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa i efekt naprawdę rewelacyjny a do tego bardzo naturalny :)muszę spróbować tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś u mnie otagowana
    http://theagnes87.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. My friend recommended this too, I was scared if it will leave stains on sofa/garments etc, but after ur review, I am gonna get one too! Hope you are having a wonderful day!
    -Jyoti
    Style-Delights Blog
    Let's Twitter Together

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja też nie, ale ostatnio same buble lądują w moich rękach, ale ten to już przerósł wszystkie razem wzięte.

    OdpowiedzUsuń
  13. slyszalam o tym i az musze w koncu go zakupic bo efekt jest powalajacy... tylko mnie zastanawia czy rownomiernie schodzi... trzeba kupic i sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest samoopalacz, wiec schodzi baaardzo rownomiernie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś slyszałam coś na temat tego wynalazku i nie myślałam, że efekt będzie aż tak widoczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno temu gdzieś natknęłam się na rajstopy w spray`u, ale firmy japońskiej.
    Muszę przyznac, że jestem pozytywnie zaskoczona. Nie spodziewałam się, że efekt będzie taki naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te rajstopki, kupiłam w zeszłym roku i od tej pory to mój hit na lato :)

    OdpowiedzUsuń