środa, 29 sierpnia 2012

Świeca MELISA-GOŻDZIK-CYTRYNA Pat&Rub

W mojej paczce od firmy Pat&Rub znalazła się świeca zapachowa. Jestem od roku fanatykiem wszelkich wosków zapachowych, świec czy olejków. Nad zakupem świeczki od Pat&Rub dywagowałam w grudniu tamtego roku, ale w końcu jej nie kupiłam i żałowałam. Fakt, że własnie ona znalazła się również w paczce sprawił mi niemałą radość:)

1. Opakowanie

Świeczka jest zamknięta w szklanym, bardzo prostym, ale eleganckim opakowaniu. Będzie mi umilać wieczory przez 30 h.

2. Działanie

Produkt daje bardzo delikatny, ale wyczuwalny zapach. Świeca jest wykonana  w 100% z ekologicznego wosku sojowego i naturalnych olejków eterycznych, czyli nie ma działania rakowego. Co również bardzo lubię, to fakt, że zapalenie sobie świeczki to jak mini zabieg aromaterapii - zapach melisy koi nerwy i pozwala się łatwo zrelaksować, podczas gdy goździk z cytryną dodaje sił i energii. Także, jeżeli jesteście fankami świec, to tą polecam z całego serca:) jest wspaniała!

3. Cena
55zł

do napisania:)
Marta

7 komentarzy:

  1. 55zł to już chyba balsam wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię świeczki. A gdy już pachną to jest cudownie. Chociaż kilka dni temu kupiłam kominek i codziennie go maltretuję

    OdpowiedzUsuń
  3. po ciężkim dniu sobie taka zapalić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buja w obłokach :D - zjadło mi w komentarzu wyżej :D

      Usuń
  4. troszkę się cenią.. 3 dyszki bym dała, ale za 55, to już wolała jakiś kremik kupić czy dorzucić do czegoś konkretnego :) ale w prezencie mogłabym dostać :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to mam taką tendencję by świeczki zbierać, chomikować ale nigdy nie odpalam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o lubię wszelakie zapachy, + ekologicznie

    OdpowiedzUsuń