poniedziałek, 27 sierpnia 2012

TAG 10 pytań

Ciekawy tag:) chyba podobny już kiedyś robiłam, ale co mi tam:). Otagowała mnie: http://theagnes87.blogspot.com

weheartit.com

Jej pytania są następujące:
1. Ile juz czasu prowadzisz bloga?
Już przeszło 8 miesięcy. Zaczęłam w grudniu 2011.
2. dlaczego zdecydowałas się blogowac?
Głównie z nudów:) i z potrzeby wygadania się...
3. czy zajmujesz się kosmetyk profesjonalnie (tzn masz jakies szkolenia, czy kursy) czy jestes samoukiem?
Samouk
4. jak byś miała wybrać tylko 1 kosmetyk kolorowy, to co by to miało być?
Nie dałabym rady, skupiłabym się na korekcji, czyli podkład+korektor+puder.
5. Ile czasu dziennie poświecasz na makijaż ( taki dzienny)?
25min góra
6. czy zawsze wychodzisz z domu umalowana?
Tak tak tak!!!:)
7. błyszczyk czy szminka?
Szminka
8. szpilki czy balerinki :)
Uwielbiam szpilki, ale cenię wygodę więc balerinki...
9. najlepsze cienie do powiek to....?
Lancome i Estee Lauder
10. jaki kolor paznokci preferujesz?
Pastel niebieski

Oto moje odpowiedzi, mam nadzieję, że czegoś sie o mnie dowiedziałyście:) Dziękuję za otagowanie jednak ja, nie taguję nikogo:)

do napisania:)
Marta

1 komentarz:

  1. haha Dopiero teraz zauważyłam, że nasze blogi to równolatki. :]

    OdpowiedzUsuń