czwartek, 23 sierpnia 2012

Tag: Moje sekrety :)

Otagowała mnie Beata, za co jej bardzo dziękuję. Gdy przeczytałam jej odpowiedzi na tag to zdałam sobie sprawę, że jesteśmy prawie identyczne, 4/5 sekretów na pewno by się nam pokryły. Dlatego też, mam teraz utrudnioną sytuację:)...
Regulamin
1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie i zamieścić je na na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej).


1. Na pierwszym roku studiów obcięłam całkiem włosy - na chłopca. Wyglądałam jak idiota. Jednak to jeszcze nic, odrastanie włosów okazało się silnym pain in the ass, bo trzeba było przejść przez wszystkie tzw. stadia, czyli m.in.włosy do brody, odwijające się na zewnątrz jak głupie... nie polecam :P

2. Marzę o przeprowadzce do Londynu...

3.Uwielbiam wołowinę - mogę zjeść COKOLWIEK, co jest z niej zrobione :)

4. Mam lęk wysokości, mini klaustrofobie, boję się motyli, ciem, biedronek i owadów in general. Do tego, nienawidzę dotykać śliskiego papieru czy pisku styropianu. Ciężki ze mnie przypadek...:)

5.Nie chcę dostać pierścionka zaręczynowego, o czym już dawno poinformowałam mojego mężczyznę. Jednak, o co w zamian poprosiłam, to jest za duży top secret na ten tag:P jednak jest to rzecz, namacalna tak btw:P

Taguję:
http://theagnes87.blogspot.com/
http://forbiddensize.blogspot.com
http://beautyandmac.blogspot.com/
http://anikowy.blogspot.com/

i każdą z Was, która ma ochotę na zwierzenia:)

do napisania:)
Marta

I wiadomość z ostatniej chwili:)
najbliższy weekend 24-26 czerwca do Sephora w Galerii Jurajska w
Częstochowie na piling dla dłoni. Podczas zabiegu będzie użyty piling z
bogatej linii HOME SPA (który można wygrać w konkursie u mnie). A na koniec zabiegu zostanie wmasowany dowolnie wybrany, pachnący balsam pielęgnacyjny PAT&RUB.


Ale to nie wszystko :)

We wrześniu odbędą się konsultacje kosmetyczne PAT&RUB w perfumeriach SEPHORA

13-14. IX. w godz. 14.00 -20.00; 15 IX – w godz. 12.00-20.00
Warszawa - CH. Reduta;
Kraków - CH. M1, Al. Pokoju 67;
Wrocław - CH. Korona, ul. Krzywoustego 126

20-21. IX. w godz. 14.00 -20.00 ; 22 IX – w godz. 12.00-20.00
Warszawa - CH. Promenada; ul. Ostrobramska

27-28. IX. w godz. 14.00 -20.00 ; 29 IX – w godz. 12.00-20.00
Warszawa - Sephora, Nowy Świat;
Kraków - PLAZA, Al. Pokoju 44;
Wrocław - CH. Renoma, ul. Świdnicka 40










12 komentarzy:

  1. też mam lęk wysokość, choć nie rusza mnie latanie samolotem.. więc to jakiś dziwny lęk :P pomyslę, czy coś jest wartego ujrzenia światła dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie zdecydowałabym się obciąć na tak krótko włosów, choć niektórym to baardzo pasuje :)
    Mnie też marzy się wyjazd za granicę..
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Także nie przepadam za owadami ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. "Poproszę czerwone ferrari zamiast pierścionka kochanie" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, aż takiej burżuazji nie odwaliłam:) ale taka mini mini:)

      Usuń
    2. co tam pierścionki, daj mi nowe szpilki :D

      Usuń
  5. zadziwiłś mnie z tym pierścionkiem...a ja na tag już odpowiedizałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podobaja mi się żadne pierscionki w rozsadnej cenie, poza tym malo nosze ELEGANCKIEJ bizu wiec moj boski Adam:) powiedzial ze dostane to co chce:)

      Usuń
  6. Ojj... Pisku styropianu też nie lubię... Za to uwielbiam folię bąbelkową :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jedyna teraz zobacyzłam dopeiro, że jestem otagowana :D ale jestem zgredem ;p dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń