sobota, 30 marca 2013

NOTD Paris is ALWAYS a good idea +Wesołych Świąt!! :)


Ostatnio na jakimś blogu ktoś zamieścił mix obrazków paznokciowych z weheartit no i zakochałam się...
Oczywiście musiałam być realistką - 3/4 tych designów nie byłabym w stanie odtworzyć, jednak ten, który wybrałam miał szanse powstania.
Wiem, że linie są dalekie od prostych, no ale starałam się jak mogłam. Myślę, że ten mani wyglądałby lepiej na odrobinę dłuższych paznokciach, ale niestety moje wymagały ostatnio podcięcia...

Użyłam:
- Wibo, Gel Like, Blue Lake
- Essence, Season Extremes, Just the nude of us
- Inglot, Nail Art 29
- Essence, Colour3, Ticket to the show
- Golden Rose, Gel Look Top Coat


P.S. Zapraszam do subskrypcji mojego kanału YT :) i na nowopowstałego Twittera! :)

do napisania i zobaczenia
Marta

Życzę Wam też ciepłych rodzinnych świąt:)  Buziaki!


12 komentarzy: