sobota, 6 kwietnia 2013

Małe zmiany na blogu

Jak być może już zauważyłyście, wprowadziłam zmiany w układzie bloga. Mam nadzieję, że przypadły wam do gustu:)

Dodałam również opcję śledzenia bloga na bloglovin' oraz przycisk odsyłający do blogowego facebooka.
Więc kto jeszcze mnie nie obserwuje, niech szybciutko to zrobi!:)

Wkrótce kończy się moje rozdanie, więc zapraszam wszystkich do wzięcia w nim udziału.

Jeżeli nie macie żadnego nowego filmu lub serialu na weekend (nie idźcie na Spring Breakers!) to nadróbcie zaległości na moim kanale YouTube. Już wkrótce wrzucę tam tutoriale z serii halloweenowej.


7 komentarzy:

  1. Dlaczego nie na Spring Breakers ?! Właśnie w przyszłym tygodniu planowałam się na niego wybrać. Aż taki zły ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kazdy ma inny gust ale dla mnie to bylo 1,5h zycia ktorego nie odzyskam. Film wygladal troche tak jakby byl zlepkiem 10, tych samych scen ktore powtarzaly sie naokraglo.

      Usuń
  2. Nie bardzo rozumiem o co kaman z tym bloglovin, google + - na bloguniu elegansio:) Spring Breakers to zdecydowanie nie moja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bez względu na opinie innych muszę sama się przekonać czy Spring Breakers jest naprawdę tak beznadziejny jak słyszałam. Zmiany na blogu fajne :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń