piątek, 5 kwietnia 2013

Ulubieńcy marca 2013

Zapraszam na nowy filmik:)



do zobaczenia i napisania:)
Marta

10 komentarzy:

  1. Działa! Uwielbiam te wycinki na końcu hehe :D Bazę peel off uwielbiam również, z resztą kosmetyków do czynienia nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze w koncu ci zadzialal:)

      Usuń
  2. fakt 5 złoty za lakier to naaaaaaprawdę spora cena hehehee :))) dobre - fajnie się Ciebie ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta w filmiku z rana jak śmietana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zakladalam kanal to wlasnie sobie tak marzylam ' Aaa moze ktos kiedys napisze mi ze ja to z rana jak ta smietana' :) dzieki:* You've made my day :)

      Usuń
  4. Tez uwazam, ze fajnie się ciebie ogląda :) Lubię Twoje filmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery jak na Wibo nie są złe, zresztą: czego spodziewać się za tak niską cenę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niska cena to jest ich ogromny plus:)

      Usuń