piątek, 13 lipca 2012

Wymianka z Beatą:) / Swap with Beata

Dotarła do mnie paczka wymiankowa od Beaty z http://ale-babki.blogspot.com/. Każda rzecz była osobno zapakowana, więc ich rozpakowywanie było nie lada niespodzianką (już troszkę pozapominałam na co się umówiłyśmy). Odpawkowując każdą rzecz, nie mogłam powstrzymać uśmiechu, rzeczy będą dla mnie idealne - obie z Beatą mamy jasną karnację. Kolory lakierów przeszły moje najśmielsze oczekiwania - są boooooooooooskie:)
Wszystkie produkty są super, a ilość próbek mnie rozwaliła:). Powoli zaczynam tesowanie:)

Dziękuję Ci Beata:):*

do napisania:)
Marta

English version


I swaped with Beata from  http://ale-babki.blogspot.com. Each item was individually wrapped so tearing the tissue gave me a great deal of satisfaction (I forgot what I was supposed to get). Seeing each and every item made me smile - they are going to be perfect. Beata and I both have a very light complexion. The colours of nail polishes exceeded my excpectations - they are gorgeous.
Can't wait to try them all!


Thanks Beata:*






7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co tam dostałaś od Sephory.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Jak tylko dorwę w łapki Twoją paczuszkę to zaraz zrobię notkę :) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale skarbeńki :) czekamy na recenzje i słocze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę:)
    ale kosmetyki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń