sobota, 4 maja 2013

Mariah Carey OPI liquid sand - do sprzedania

Będąc ostatnio w TK Maxxie dostrzegłam zestaw miniatur lakierów piaskowych od OPI. Niestety ich wykończenie zupełnie mi nie odpowiada.
Jeżeli któraś z Was miałaby ochotę je ode mnie odkupić (za 35 zł zamiast 45 zł) to proszę o kontakt na maila.
W opakowaniu znajdują się kolory:
- Get your number - nówka, nigdy nie użyty
- Can't let go - tylko swatch na paznokciu
- The Impossible - raz użyty
- Stay the Night - raz użyty 


Liczę na Wasze chciejstwo :D

do napisania:) i obejrzenia
Marta

10 komentarzy:

  1. szkoda że aktualnie nie mam funduszy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogę Ci je przetrzymać:)

      Usuń
    2. ojj, nie wiem kiedy pojawią się fundusze ;(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spoko - to odkladam je dla Ciebie:)

      Usuń
    2. paka doszła, dziękuję :]

      Usuń
    3. Spoko:) ja też dziekuje:)

      Usuń
  3. Pewnie bym je nabyła gdyby w cenie była przesyłka ale i tak już zarezerwowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się spóźniłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem spóźniona ;P

    OdpowiedzUsuń