środa, 4 lipca 2012

Essence Fruity - Scented Top Coat / Zapachowy Top Coat

Tego produktu byłam najbardziej ciekawa:) Jak pewnie wiele z Was pamięta, mały romans z zapachowym lakierem już miałam i średnio się skończył. Jednakże, nowy Top Coat i tak był mi potrzebny, był w rozsądnej cenie, z limitki i miał spoko opakowanie - no po prostu nie mogłam go nie kupić...

1. Opakowanie


Buteleczka wygląda jak lakiery z linii Multi Dimension, którą już teraz trudno dostać. Łatwo się odkręca, nic się nie wylewa.


2. Działanie
Produkt ma bardzo dziwną konsystencję - bardzo wodnitą nie podobną do lakieru. Jednakże, pachnie i zasycha dokładnie jak lakier. Nakłada się go łatwo, schnięcie jest szybkie. Top coat delikatnie nabłyszcza paznokcie.


3. Czy rzeczywiście pachnie?


Tak, jednak tylko przez chwilę po wyschnięciu. Następnego dnia po pomalowaniu, zapach nie jest już niestety bardzo wyczuwalny.


4. Cena
Niestety, dokładnie już nie pamiętam, ale w okolicy 7,99 / 8,99 zł.


ps. Zrobiłam sporą 'dokładkę' w wymiance:)

do napisania
Marta:)


English version
Out of the whole Fruity line that is the product I was most curious about. As you probably know I've had some experience with so-called scented nail polishes that did not end well. However, i needed a new top coat anyway so I've decided to buy this one.


1. Packaging
The bottle is similar to those from Multi Dimension line. It opens with ease but it doesn't spill.


2. How does it work?
The consistency of this varnish is very peculiar - it is very liquidy! However, it applies like normal nail polsih and definitely smells like one. The application is nice and smooth. It dries very quickly leaving the nails a little bit shiny.


3. Is it really scented?
Yes, but the scent does not stay for a long time.


4. Price
Around 2 Euro.


7 komentarzy:

  1. a uwierzysz, że ja nigdy nie miałam i do tej pory nie mam żadnego top coatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja dopiero od roku uzywam top coatow:) wiec wierze Ci:)

      Usuń
  2. jak czytałam tę notkę to od razu mi truskawkami zapachniało! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej ja osobiście nigdy nie używałam tego cudeńka :) a czy można malować tym tipsy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnej specjalistycznej info nigdzie, ale w sumie czemuby nie:)

      Usuń
  4. Nie załapałam się niestety na tą kolekcję:( Zastałam pusty stand. Top musi świetnie pachnieć...:) Mniam!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go jeszcze :) ale skoro pachnie to musi być świetny :D

    OdpowiedzUsuń