poniedziałek, 3 grudnia 2012

Spóźniony Halloween #3 Makijaż

Tym razem przyszedł czas na makijaż jaki sobie wybrałam na ten 'event'. Chciałam wyglądać mrocznie, ale zarazem tajemniczo i co tu dużo mówić- seksi :D
Make-up artist nie jestem, wiec ten twór pewnie ma miliony niedociągnięć, ale i tak podoba mi się. Z natury mam bardzo jasną cerę, ale sklepowe podkłady ją zazwyczaj przyciemniają (bo najjaśniejsze odcienie są i tak dla mnie prawie murzyńskie...). Długo poszukiwałam podkładu bladego i takiego 'mojego', aż w akcie desperacji weszłam do Golden Rose i znalazłam Perfect Finish Foundation. Niesamowity podkład o rozsądnym składzie w śmiesznej cenie (mogę zrobić jego recenzję jak któraś z Was chce). Na oczach chciałam smokey, ale nie takie typowe szare czy czarne, tylko lekko rdzawo-fioletowe (że niby ktoś mnie trochę sprał :P) Dołożyłam sztuczne rzęsy (których linie OCZYWIŚCIE widać) i podkreśliłam policzki.

Makijaż oka widzicie poniżej.








do napisania:)
Marta

11 komentarzy:

  1. No bardzo seksi wyglądasz z tymi szramami na twarzy :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem:P możliwe że wprowadze ten styl do mojego codziennego mejkapu:)

      Usuń
  2. Dobrze Ci z tymi szramami, ranami i wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne oczko! idealnie pasuje do tej sznyty :P hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie!? Właśnie o takie pasujące do siebie combo mi chodziło:)

      Usuń
  4. już to mówiłam, ale wygląda to zjawiskowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, no i wreszcie Cie porzadnie widac, slicznie wygladasz, nawet z ta poorana buzia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. musze sobie dodac twoj blog do zakladek i odwiedzic na nastepne halloween

    OdpowiedzUsuń